اخبار روزفناوری

استراتژی اول هیبریدی تویوتا تا 5 برابر خودروهای برقی برای محیط زیست مضر است

استراتژی اول هیبریدی تویوتا تا 5 برابر خودروهای برقی برای محیط زیست مضر است

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

چند سال پیش، در حالی که بخش عمده ای از تولیدکنندگان خودروی جهانی در حال طراحی برنامه های دقیق برای برق رسانی بودند، تویوتا به دلیل عدم تمایل خود به استفاده از خودروهای برقی متمایز بود، حتی اخیراً با افت بازار خودروهای برقی در حالی که بازار خودروهای برقی دچار رکود شد. تویوتا و فروشندگانش با گرفتن یک تکه عمده از کل حاشیه ناخالص خودروهای جدید در ایالات متحده را به دست آوردند. با این حال، این استراتژی هیبریدی اول هزینه زیست محیطی زیادی دارد.

تویوتا تمایلی به پذیرش خودروهای الکتریکی ندارد

فروش تویوتا که در 24 ژوئن در 24 ژوئن به پایان رسید

در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2024، حدود 43 درصد از کل فروش تویوتا مربوط به ناوگان برقی آن بود که خودروهای برقی با باتری (BEV) تنها 4 درصد از این گروه را تشکیل می‌دهند.

در واقع، تویوتا فقط دو مدل کاملا برقی را معرفی کرده است. تاکنون در ایالات متحده، از جمله خودروی برقی باطری bZ4X. درعوض، غول ژاپنی به شرط بندی روی سبد همیشه در حال گسترش خود از هیبریدی ها و مدل های هیبریدی پلاگین برای حفظ شتاب فروش خود ادامه می دهد.

در زمانی که حتی تسلا با یک ضعف مداوم ناشی از تقاضا دست و پنجه نرم می کند، که منجر به سقوط آزاد حاشیه ناخالص خودرو (اعتبارات نظارتی سابق) در سه ماهه اخیر، استراتژی هیبریدی-اول تویوتا ادامه دارد به عنوان یک نیروی عایق عمل کند.

هیبریدها تا 4.9 برابر بیشتر از خودروهای الکتریکی باتری دار آلایندگی بیشتری در طول عمر دارند

این ما را به اصل موضوع می‌رساند. طبق یک مطالعه جدید توسط شورای بین المللی حمل و نقل پاک (ICCT)، انتشار گازهای گلخانه ای چرخه زندگی (GHG) برای سدان های BEV 2024 در ایالات متحده 66 تا 70 درصد کمتر از همتایان ICE آنها است. برای شاسی‌بلندهای BEV 2024، این آلاینده‌های چرخه عمر حتی کمتر است، در حدود 71 تا 74 درصد.

گزارش یادداشت می‌کند:

“انتشار گازهای گلخانه ای PHEVهای مدل 2024 (هم سدان و هم خودروهای شاسی بلند) در طول عمرشان تقریباً 2 برابر بیشتر از BEVهایی است که از ترکیب شبکه استفاده می کنند.”

< /blockquote>

در آنچه که یک بینش انتقادی است، مطالعه ICCT اعلام می کند:

“قابل توجه، در مقایسه با BEVهایی که 100٪ از برق تجدیدپذیر استفاده می کنند، این تفاوت به 4.9 برابر بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای برای SUV های HEV و 6.7 برابر بیشتر برای SUV های ICE معمولی افزایش می یابد.”

این بدان معناست که شاسی‌بلندهای هیبریدی حدود 5 برابر بیشتر از تولید گازهای گلخانه‌ای در چرخه عمر یک SUV مشابه BEV با انرژی تجدیدپذیر تولید می‌کنند. به طور کلی، وسایل نقلیه هیبریدی حدود 2 برابر آلاینده‌های محیط زیست نسبت به همتایان BEV خود هستند.

d8a7d8b3d8aad8b1d8a7d8aada98db8c d8a7d988d984 d987db8cd8a8d8b1db8cd8afdb8c d8aad988db8cd988d8aad8a7 d8aad8a7 5 d8a8d8b1d8a7d8a8d8b1 d8ae 66bba6b94fd56

در حالی که استراتژی هیبریدی اول تویوتا در حال حاضر منطقی به نظر می رسد، این مطالعه نشان می دهد که ردپای زیست محیطی آن نسبت به یک استراتژی تمام عیار الکتریکی سازی بدتر است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا